تابناک- به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید زنگ بازگشایی، ایثار و مقاومت در مدارس هرمزگان نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 24 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۳۵ هزار دانش آموز در سه هزار و ۶۰۰ مدرسه در استان تحصیل می‌کنند.

حمد قویدل افزود: بیش از ۲۹ هزار معلم هم در ۹۷ هزار کلاس درس در ۲۲ منطقه آموزشی استان حضور دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان هم در این مراسم گفت:والدین با ارتباط مستمر با اولیای مدارس موجب تقویت انجمن اولیا و مربیان می‌شوند.حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: از دولت سیزدهم هم می‌خواهیم مدارس را با نگرشی فرهنگی و تربیتی تقویت و حمایت کنند.

استاندار هرمزگان هم گفت: برای نخستین بار بخشی از هنرستان‌های تخصصی با حمایت صنایع در استان راه اندازی شده است.مهدی دوستی افزود: هنرستان‌های پالایش نفت، فولاد، شیلات، معدن و بهیاری از جمله هنرستان‌های جوار هستند که در سال تحصیلی جدید راه اندازی شد.وی گفت: در ۴ سال آینده نیز قرار است ۳۱ هنرستان تخصصی با هدف اشتغال در استان راه اندازی شود.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت اموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید علاوه بر اموزش‌های حضوری، یادگیری الکترونیکی در قالب آموزش‌های ترکیبی باشد.محسن زارعی افزود: تکالیف دانش آموزان، ارزشیابی مستمر و ارائه بسته‌های محتوایی به دانش اموزان از جمله آموزش‌های ترکیبی است.

انتهی پیام// 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار