تابناک-پس از برگزاری نماز جمعه شهر بندرعباس، مردم دیار خلیج فارس به صورت گسترده علیه اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر راهپیمایی کرده و خواستار برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ 23 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، ظهر امروز همزمان با سایر مناطق کشور، مردم استان هرمزگان در جای جای این خطه، بعد از برگزاری نماز جمعه به خروش آمدند و علیه اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی که جمعیت بسیار زیادی را شامل می‌شد با سر دادن شعارهای مختلفی از جمله مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آل‌سعود، در دفاع از انقلاب اسلامی نیز شعارهای زیادی سر دادند.

در بندرعباس این راهپیمایی گسترده از مصلی نماز جمعه (مسجد جامع) تا میدان انقلاب ادامه یافت و مردم در صفوف به هم پیوسته حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.


مردم حاضر در راهپیمایی با محکوم کردن اقدامات گروه‌های اغتشاش‌گر در اقصا نقاط کشور که امنیت ملی را نشانه رفته‌اند و قصد دارند در زمین دشمن علیه منافع ملی و خشنودی دشمنان فعالیت کنند خواستار مقابله و برخورد با این گروه‌ها شدند.

مردم بندرعباس با جدا کردن صف خود از اغتشاش‌گران بر تحکیم جایگاه پلیس تاکید کرده و حمایت خود را از برقرار کنندگان نظم و امنیت در سطح استان و کشور اعلام داشتند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار