نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس:
تابناک- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: آشوبگری، در هیچ قاموس و کشوری پذیرفته نیست و نیروی انتظامی با مدارا و آگاهی‌بخشی، چهره و ذات کریه اراذل اوباش و دشمنان را به مردم شناساند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 23 September 2022

 

به گزارش تابناک از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: در وقایع اخیر، ۸۰ درصد افرادی که به خیابان ها آمدند نوجوانان زیر ۲۰ سال بودند که به دلیل ناآگاهی دچار اشتباه شدند و در این ناآگاهی، حاکمیت، خانواده، دانشگاه ، آموزش و پرورش و سایر نهادهای موثر مقصر هستند.

وی یادآور شد: گروه دیگری هم در خیابان ها بودند که اراذل و اوباش بوده و به بلوا و آشوب و هتک حرمت نوامیس مسلمین و اماکن مقدس دست زدند که در هیچ قاموسی قابل پذیرش نیست.

امام جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، پلیس را نیروی مظلومی توصیف کرد که به توصیه نظام فعلا مدارا کرده و آگاهی بخشی می کند تا چهره کریه اراذل و اوباش و دشمنان بهتر مشخص و شناخته شود .

حجت الاسلام عبادی زاده هشدار داد: نیروی انتظامی و نظام اسلامی مقتدرتر از آن است که تعدادی اراذل بتوانند در برابر موج و خواست مردم کاری پیش ببرند.

امام جمعه بندرعباس همچنین اظهار داشت: عدم اشاره رهبر معظم انقلاب به این موضوعات در بیانات اخیرشان، نشان دهنده کوچک و بی اهمیت بودن اقدامات آشوبگرانه اراذل و فرصت‌طلبان است.

به گفته حجت الاسلام عبادی زاده آنچه شاهد بودیم، جنگ روایت ها و نبرد احزاب رسانه‌ای بود که که در چند محور شکل گرفت و میدان داری منافقان که ۲۰ هزار نفر از مردم ایران را قتل عام کرده اند یا خاندان ننگین پهلوی و سلطنت و همچنین آمریکا با کارنامه سیاهشان، مهمترین تفاوت و ویژگی جنگ احزاب رسانه ای در وقایع اخیر است.

حجت الاسلام عبادی زاده توضیح داد: در اولین محور، دشمنان تشکیک ایجاد کردند که مردم روایت های رسمی نظام را باور نکنند و هشتگ سازی و معتبرسازی سلبریتی ها و بازنشر شعارهای ساختارشکنانه محورهای دیگری از این جنگ رسانه‌ای است.

وی با قدردانی مجدد از پلیس و بسیج اظهار داشت: اینها فرزندان ایران هستند و امیدواریم آن بخش از از جوانان و نوجوانان نیز که دچار اشتباه شده اند به حدی از بلوغ و گاهی برسند که بتوانند دست های آلوده معاندان و دشمنان قسم خورده نظام را ببینند و تشخیص دهند.

پیش از خطبه های نماز جمعه، فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز دقایقی سخنرانی کرد؛ دریادار دوم رضا قربانی اظهار داشت: طی روزهای گذشته تعدادی هنجار شکن به خیابان ها آمدند اما ما رهبر معظم انقلاب را تنها نمی گذاریم و از اصول خود نیز عقب نمی نشینیم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: کشور به ۴۰ سال قبل بر نمی گردد و انشاالله این نظام اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب به حکومت امام زمان (عج) متصل خواهد شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار