تابناک-مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس خبر داد: با توجه به درخواست اهالی رسانه جهت تمدید مهلت ارسال آثار، آخرین مهلت ارسال برای شرکت در جشنواره رسانه ای گمبرون شهر تا دهم مهرماه سال جاری می باشد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ 21 September 2022

به گزارش واحد ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مریم پاسالار بیان کرد: نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر با موضوعاتی همچون محیط زیست، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و الکترونیک، هویت و کالبد شهری، فرهنگ شهروندی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود که بخش های اصلی جشنواره، شامل خبر، تیتر مصاحبه، گزارش خبری(تحلیلی)، یادداشت، گزارش تصویری عکس،انیمیشن، اینفوگرافی و... بخش ویژه نیز شامل دوستدار کودک و شهر خلاق، استاندار سازی فضای پارک ها و احداث پارک کودک و مادر می باشد.
پاسالار هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت مثبت و افزایش مشارکت رسانه ها، پیرامون اخبار شهرداری بندرعباس و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه ها در توسعه شهر بندرعباس بیان کرد و افزود: مهلت ارسال آثار از ۱۵ تیر ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ است و برندگان نهایی نیز در تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.bandarabbas.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار