تابناک-امام جمعه بندرعباس گفت: ملت ما به برکت دوران دفاع مقدس در دنیا عزیز شد ولی دشمن در جنگ روایت‌ها بدنبال گم کردن روایت‌های ناب این دوران است.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 17 September 2022

 

به گزارش خبرنکار تابناک هرمزگان:حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به دسیسه‌های چند روز اخیر رسانه‌های غربی و دشمنان ملت ایران در مورد پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: در روزهایی که دست زوار امام حسین را در زمان متوکل عباسی قطع می‌کردند، نتوانستند جلوی این حرکت عظیم را بگیرند و حالا فکر می‌کنید که با نشان دادن چند تصویر ازدحام و کمبود آب، می‌توانید مقابل این حرکت عظیم معنوی بایستید.

 

وی با بیان این که ملت عزیز عراق با مهمان‌نوازی بی‌نظیر، عشق خود به سید الشهدا را نشان دادند و ما قدردان آنها هستیم، خاطرنشان کرد: ملت ایران قدردان این حرکت باشکوه هستند و برادری میان دو ملت هرگز خدشه پذیر نیست.

 

امام جمعه بندرعباس با قدردانی از جامعه اهل سنت کشورمان در برپایی موکب‌های بزرگ برای راهپیمایی اربعین حسینی، بیان داشت: برخی از این موکب‌ها را بازدید کردم و از حضور و همراهی باشکوه آنان قدردانیم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن سالگرد آغاز دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ملت ما به برکت این دوران در دنیا عزیز شد و این دفاع مقدس ما ویژگی‌هایی دارد که سرمشق قرارگرفتن برای آزادگان، تزریق روحیه ایستادگی در ملت فلسطین و لبنان، سوریه، عراق، یمن و ...از جمله آنها بود.

 

وی تأکید کرد: ما در دوران دفاع مقدس، نصرت الهی را دیدیم که چگونه وقتی ملتی خدا را یاری می‌کند، او نیز این ملت را همراهی می‌کند و باید مراقب جنگ روایت‌ها باشیم و مسائل و موضوعات حماسه‌وار دوران دفاع مقدس، انقلاب را بیان و از فساد و ظلم دوران پهلوی برای ملت‌مان و برای نسل جوان بگوییم.

 

حجت الاسلام عبادی‌زاده از همه رزمندگان، جانبازان و ایثارگران خواست تا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌ها یادآوری و بیان کنند و نگذارند گسست میان نسلی رخ دهد و دشمن این خلأ را پر کند.

 

وی به حضور روحانیت در جبهه‌ها اشاره و گفت: امام خامنه‌ای عزیز ما در دوران دفاع مقدس، یک پا در جبهه‌ها داشت و یک پا در سنگر نماز جمعه. او با لباس نظامی نماز جمعه را در تهران اقامه و باز به جبهه‌ها باز می‌گشت و این الگو برای همه روحانیت و امامان جمعه بود که همدوش رزمندگان در جبهه‌ها می‌جنگیدند.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار