مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس به میزبانی هرمزگان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 04 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایسنا، سیما مرادی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر خلیج فارس، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره نمایش توانمندی های معلولین استان در کشور است.
 
وی با بیان اینکه معلولین استان توانایی های زیادی دارند اما همیشه گمنام هستند، افزود: مقصود اصلی ما نمایش ظرفیت های استان در این جشنواره است تا چهره ی محروم استان در کشور فراموش شود و اگر قبلا وجه استان در کشور استانی محروم بود الان دیگر آن محرومیت نیست.
 
مرادی در خصوص میزبانی هرمزگان در این دوره گفت: خوشحالیم که این فرصت بدست آمده است تا از این طریق استان های دیگر از پتانسیل های هرمزگان آگاه شوند، با حمایت مسئولان استان تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه مناسب تر این جشنواره انجام می دهیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان در ادامه این مراسم گفت: تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان باید بخ برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این جشنواره کمک کنند تا به نحو در خور شان استان برگزار شود.
 
بهروز اکرمی با بیان اینکه من اعتقاد چندانی به تفکیک معلولین از سایر افراد جامعه ندارم، گفت: اینکه بخواهیم معلولان را جدا کنیم چیز جالبی نیست، معلولان جزئی از جامعه هستند و باید به آنها توجه شود زیرا به همان میزان که شهروندان دیگر در جامعه حقوقی دارند این افراد نیز باید حقوق شان از لحاظ شهروندی پرداخت شود.
 
وی افزود: هدف اصلی ما از بین بردن نگاه های معلول در جامعه است قطعا برگزاری این جشنواره کمک فراوانی به شناساندن توانمندی های معلولان استان میکند و امیدواریم جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس در خور مقام و شان معلولان استان با همت مسئولین برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار