تابناک-مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور در محل فرماندارى با مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان ديدار كرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 25 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ قويدل مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور در محل فرماندارى با مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان ديدار كرد

ابتدا مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان گزارشى از موارد، موضوعات و راهكارهاى لازم ارائه نمود.

قويدل با اشاره به اينكه ميانگين آموزشى پارسيان به نسبت استان و كشور بالاتر است افزود: دانش آموزان پارسيانى در امتحانات نهايى خوب درخشيدند و فضاى آموزشى خوبى در شهرستان حاكم است و انشاالله در بحث كيفيت بخشى چند رشته جديد را تا اول مهر ماه جهت آموزش مصوب می‌كنيم.

مسعود مهرانى مدير آموزش و پرورش شهرستان پارسيان در اين ديدار ضمن ارائه برخى موفقیت‌ها و پروزه‌ها، گزارشی از فعالیت‌ها بیان و ادامه داد: با پيگيرى‌هاى فرماندار شهرستان پارسيان و مديركل آموزش و پرورش، رشته گردشگرى در سال تحصيلى جديد در شهرستان پارسيان تشكيل می‌شود.

فرماندار پارسيان ضمن عرض خير مقدم و خداقوت با اشاره به كمبود نيروی انسانى در حوزه تعلیم و تربیت در شهرستان پارسيان گفت: در حال حاضر بزرگترین مساله پیش روی ما بحث کمبود نیروی‌انسانی است، بطوری که با بازنشستگی و خارج شدن نیروهای با تجربه، با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم.

مهندس فرهنگ سالمى افزود: مقياس ارزيابى نیاز آموزشی مردم شريف شهرستان پارسيان با نمونه‌های برتر و موفق جامعه است كه لازم است توجه بيشترى به اين شهرستان شود.

رئيس شوراى آموزش و پرورش پارسيان گفت: براى من جاى تعجب است كه بعضى از پروژه‌های آموزشى در گذشته رها شده و با وقفه ۱۰ الی ١٢ ساله همراه بوده كه با پيگيرى‌هاى صورت گرفته طی چهار ماه اخیر و به همت همکاران خدوم و عزیز آموزش و پرورش شهرستان و استان، انشاالله بعد از سال‌ها وقفه، در سال تحصيلى جديد پس از انجام اقدامات اساسی و لازم، به مدار آموزشی اضافه می‌گردند، به نحوی که تعداد حدود ٣٥ كلاس به مجموع ظرفيت فضاى آموزشى شهرستان افزوده می‌شود.

*پیج اینستاگرام فرمانداری شهرستان پارسیان*

‏https://instagram.com/farmandari_parsian.ir?igshid=YmMyMTA2M2Y=

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار