تابناک-طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، کمیل بهشتیان با حکم مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان سرپرست ایرنا در این استان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 23 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این آیین که با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم ایرنا هرمزگان با اهتمام به انعکاس دستاوردهای دولت مردمی و پرداختن شایسته به مطالبات عمومی جامعه و حضور موثر در صحنه‌های خبری با استفاده از ظرفیت‌های استانی، در مسیر تقویت امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی و همچنین ارتقای جایگاه حرفه‌ای خود موفق باشد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به هرمزگان، یک نگاه ملی و بین‌المللی است افزود: کارهای قابل توجهی در این استان انجام شده و برنامه‌های خوبی نیز در دستور کار است که از همکارانمان در مجموعه ایرنا انتظار داریم به طور شایسته در راستای تبیین و اطلاع‌رسانی این اقدامات، فعالیت کنند.

بهشتیان پیش از این مسوولیت دفاتر ایرنا در جنوب استان کرمان و چابهار (منطقه مکُران) جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده داشته است.

در این آیین از خدمات ارزنده خلیل تنیده رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوران تصدی این مجموعه قدردانی شد، وی با بیش از 30 سال خدمت در مجموعه ایرنا به توفیق بازنشستگی نائل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار