استاندار هرمزگان در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و معرفی رئیس جدید این خبرگزاری در استان: 
تابناک-روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی مرتبط با دولت مکلف به همکاری مستمر با خبرنگاران به ویژه خبرگزاری ایرنا هستند
کد خبر: ۱۰۵۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 23 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در دیدار با علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با تقدیر از تلاش‌های این خبرگزاری در حوزه پوشش اخبار دولت اظهار داشت: ایرنا رسانه پر سابقه‌ای است که زحمت پوشش مناسب اخبار دولت را بر عهده دارد. 

 

وی افزود: با وجود رسانه‌های معاند که همواره سعی دارند مردم را دلسرد و ناامید کنند ، کار خبرنگاران به ویژه در خبرگزاری ایرنا سخت‌تر هم شده است. 

 

استاندار هرمزگان گفت: بنا به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری، تبیین اقدامات مهم نظام وظیفه رسانه ها و همه خدمتگزاران مردم است و خبرگزاری ایرنا به عنوان بازوی مهم پوشش خبری و خبررسانی، با تهیه گزارش و تحلیل محتوا می‌تواند در این مسیر کمک شایانی داشته باشد. 

 

وی تصریح کرد:با وجود تعداد پرسنل محدود خبرگزاری در راستای اطلاع رسانی مطلوب نیاز است روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی با دولت مرتبط هستند با امکاناتی که در اختیار دارند با ایرنا هماهنگ باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. 

 

علی نادری مدیرعامل خبرگزاری ایرنا نیز در این دیدار، هرمزگان را استانی راهبردی برشمرد که ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله در صنایع و بنادر دارد.

 

وی افزود: سیاست دولت سیزدهم توسعه بنادر و گسترش روابط خارجی و تسهیل مبادله کالا است که این مسئله برای خبرگزای تکلیف ایجاد می‌کند هرمزگان را به صورت ویژه ببینیم و این استان را در حوزه خبری تقویت کنیم. 

 

نادری گفت: در هرمزگان مسائل عمدتا ملی هستند و نیاز است نگاه ملی به مسائل این استان داشته باشیم و فعالیت‌های دولت به شکل مطلوب در قالب گزارش و خبر ویژه اطلاع رسانی شود.

 

گفتنی است در پایان این دیدار کمیل بهشتیان به عنوان رئیس جدید خبرگزاری ایرنا در استان هرمزگان معرفی و از زحمات خلیل تنیده که به کسوت بازنشستگی نائل آمده تجلیل شد. 

 

*روابط عمومی استانداری هرمزگان*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار