پس از طرح سوال نماینده غرب هرمزگان از وزیر ارتباطات و حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان در بندرچارک محقق شد:
تابناک- با طرح سوال نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار اجرای طرح فیبر نوری در هرمزگان میسر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 21 July 2022

 به گزارش تابناک هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس احمد جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با طرح سوال از وزیر ارتباطات در خصوص عدم آنتن دهی تلفن همراه و پوشش نامناسب اینترنت پر سرعت در غرب هرمزگان و بویژه مناطق مختلف بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خواستار توضیح ایشان در مورد این نابسامانی گردیده است.

 

مهندس احمد جباری سپس در خرداد ماه گذشته با دعوت از مدیر عامل شرکت مخابرات و مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان برای بازدید میدانی از بخش شیبکوه، در نشستی مشترک که در شهر بندرچارک برگزار گردید کلیه مسائل و مشکلات این حوزه ها را مورد پیگیری و بررسی قرار داد و مقرر گردید اقدامات لازم از سوی شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان به جهت رفع مشکلات انجام پذیرد.

 

اینک در اولین اقدام تقویت زیرساخت های ارتباطی شهر بندرچارک و ایجاد و احداث خط فیبر نوری و دسترسی شهروندان این شهر به خدمات پهن باند در دستور کار قرار گرفته است و جهشی پر شتاب در حوزه زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی شهر بندرچارک رخ خواهد داد.

 

گفتنیست این اقدام و خدمات از بین ۱۳۰۰ شهر در کشور در مرحله اول برای ۱۳ شهر از کل کشور انجام خواهد گردید که بندرچارک یکی از این ۱۳ شهر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار