تابناک-آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان بندرلنگه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 19 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان بندرلنگه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین آصف باصره رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه و جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات دفتر امام جمعه بندر لنگه برگزار گردید.

 

متن حکم نماینده، ولی وفقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به شرح زیر است:

با احترام نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرلنگه به موجب این حکم، جنابعالی به سمت دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بندرلنگه منصوب می‌شوید.

 

انتظار می‌رود در پرتو رهنمود‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری و در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اهتمام به اجرای میثاق نامه دبیران و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اعضاء ستاد و امکانات موجود شهرستان در جهت اجرای وظایف و برنامه‌های محوله اهتمام شایسته معمول داشته و منشاء خدمات موثر و مفید برای ستاد آن شهرستان باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکراستان هرمزگان، حجت الاسلام عادل ارجمند را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان بندرلنگه معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار