تابناک-در اختتامیه دومین مهرواره کشوری طنز ادبی ۴ اثر در بخش «داستان» از اعضای کانون هرمزگان در گروه سنی نوجوان و ارشد برگزیده شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 19 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ ، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم (عید امامت و ولایت)، اختتامیه دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند»  برگزار شد.
با اعلام هیات داوران بخش «داستان» که متشکل از شراره هاشم‌دباغیان، نگین صدری‌زاده و سمیرا قیومی بودند، از میان ۳۲۲ اثر رسیده به دبیرخانه، در گروه سنی نوجوان (۴ )اثر و در گروه سنی ارشد (۱) اثر از هرمزگان برگزیده شد.
در گروه سنی نوجوان بیتا بهزادی عضو مرکز ۴ بندرعباس با داستان «پولداری جدید»آیلین خوارزمی عضو مرکز ۳ بندرعباس با داستان «نارنجی کمرشکن» حدیث شفیعی فر عضو مرکز ۴بندرعباس با داستان «نعمت سواد آموزی» و در گروه سنی ارشد راضیه علیزاده عضو مرکز ۴ بندرعباس با داستان «اسکلت‌ها محرمند»اعضای برگزیده در مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» شدند.
گفتنی است، نخستین دوره مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و درمجموع ۵۳۰ اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال‌شده بود که از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایای ویژه تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار