تابناک-­مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: برای تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها، کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر دو هکتار از محوطه پشتیبانی بندر شهید باهنر بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 19 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ حمیدرضا محمد حسینی تختی گفت: با توجه به حجم ورودی کامیون‌های حامل کالا و مدیریت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، الحاق دو هکتار از اراضی جدید، نقش به سزایی در جلوگیری از گره‌های ترافیکی داشته و نیز تسهیل گر در امر نگه‌داری، دپو کالا و سبب افزایش کارایی و بهره‌وری در تخلیه و بارگیری می‌شود.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در خصوص افزایش ظرفیت انبارش کالا در این محوطه افزود: با توجه به موقعیت ممتاز بندر شهید باهنر به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کانتینر‌های حامل کالای یخچالی و تره بار کشور، میزان نگه داری این نوع کانتینر‌ها نیز افزایش خواهد یافت.
مدیر بندر شهید باهنر هرمزگان گفت: ساماندهی کامیون‌های ورودی به بندر یکی از راهبرد‌های جدی است که امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در راستای مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها و کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر برداشته شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار