تابناک-همزمان با دومین روز از برگزاری کنکور سراسری در کشور و استان هرمزگان دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با همراهی مدیر کل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری آزمون سراسری در بندرعباس بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 30 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جریان این بازدید عنوان کرد: ارتقاء کیفیت آموزشی در استان هرمزگان به ویژه کیفیت بخشی کنکور مورد تاکید ویژه استاندار استان است.

 

وی افزود: مهیا کردن شرایط مناسب رقابت دانش آموزان هرمزگانی با دانش آموزان سراسر کشور جهت راهیابی به دانشگاه های برتر از اهداف مهمی است که استاندار استان از طریق کیفیت بخشی کنکور به دنبال آن است.

 

کامرانی گفت: با دستور ویژه استاندار استان ارتقاء و بهبود وضعیت آموزشی استان به ویژه کیفیت بخشی کنکور با حساسیت ویژه تا رسیدن به اهداف مورد نظر دنبال خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تلاش های مجموعه مدیران و فرهنگیان خدوم استان در راستای بهبود کیفبت آموزش دانش آموزان استان قابل تقدیر است.

 

کامرانی، تصریح کرد: هرمزگان از نظر تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش های مختلف انرژی و صنعت به ویژه نفت و پتروشیمی و صنایع فولادی است و ضروری است این مهم با برنامه ریزی و پیگیری دنبال شود.

 

وی گفت: هرمزگان دارای استعدادهای علمی بسیاری است که در صورت مهیا بودن امکانات می توانند در سطح کشور بدرخشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار