تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی نسبی و جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 26 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ دکتر احسان کامرانی در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به موفقیت کشور در عبور از بحران کرونا، عنوان کرد: موفقیت کشور در مهار ویروس مرگبار کرونا مرهون تلاش ها و رشادت های کادر بهداشت و درمان با همراهی و هم افزايي مثال زدنی مردم و مسئولين بود.

 

وی در همین خصوص، افزود: استقبال مناسب مردم از واکسیناسیون عمومی به همراه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دیگر عوامل موفقیت کشور در مهار ویروس کرونا بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با وجود مهار ویروس کرونا و کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و بستری ها و آبی شدن اغلب مناطق استان رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در فضاهای سربسته از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

کامرانی تصریح کرد: آمار بالای مبتلایان در کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا دو چندان کرده است.

 

وی گفت: تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال که چهار ماه از تزریق آخرین واکسن آنها گذشته است جهت ایجاد افزایش ایمنی و جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص افزود: مردم برای تزریق دوز یاداور کرونا به مراکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کنند.

 

*روابط عمومی استانداری هرمزگان*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار