تابناک-امام جمعه بشاگرد با بیان انتظارات در گام دوم انقلاب محرومیت‌زدایی در بشاگرد گفت: بشاگرد به منطقه ویژه فرهنگ انقلابی و منطقه ویژه تربیت نیروهای انقلابی در جنوب شرق کشور تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 13 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت‌الاسلام غلامی امام جمعه بشاگرد در آیین آغاز گام دوم توسعه بشاگرد اظهارداشت: زمانی که یک حرکت و جریان مبانی متعالی و بر پایه تربیت انسان داشته باشد و بعد از پیدایش آنقدر بزرگ و قوی شود که به الگو برای سایرین تبدیل شود نیاز به گام دوم پیدا می‌کند که شاخص‌ترین این الگوها انقلاب اسلامی است که توانست الگویی برای سایر جوامع ایجاد کند و بعد از چهل سال با ابتکار مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اسلامی تعریف و به بدنه جامعه و جوانان ابلاغ شد که با نگاه جریان ساز به گذشته خطوط اصلی راه پیش‌روی انقلاب را نشان داد.

 

وی افزود: سرزمین مقدسی که در آن حضور داریم ماهیت متعالی‌ای دارد و اگر انقلاب اسلامی فرزندان صالحی داشته باشد حقیقتا بشاگرد یکی از صالح‌ترین فرزندان انقلاب اسلامی است بنابراین بشاگرد هم می‌تواند الگو باشد و گام دوم توسعه را تجربه کند.

 

غلامی بیان‌کرد: چهل سال از آغاز رسالت حاج عبدالله والی در بشاگرد می‌گذرد و همت آن بزرگمرد و یارانش از درون و بیرون چهره بشاگرد مورد تغییر قرار داده است اما امروز شاهد آغاز گام جدیدی برای توسعه بشاگرد هستیم که موثر واقع شدن آن نیاز به ایفای نقش تمام آحاد مردم بشاگرد دارد و نیاز است همه بشاگردی‌ها پای این تصمیم بایستند.

 

امام جمعه بشاگرد با تصریح بر این که گام دوم توسعه بشاگرد دو مرحله مهم خواهد داشت که اول شناخت و حفظ قوت‌های گذشته بشاگرد و دوم بسترسازی برای الگو شدن بشاگرد با رسیدن به شاخص نمونه یک منطقه ویژه انقلابی است، خاطرنشان کرد: محوریت با عدالت و دوری از تجملات و اسراف است تا زیرساخت‌های لازم و تولید در آن فراهم شود. 

 

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: خمینی‌شهر در گام دوم نقش محوری به عنوان قلب تپنده فرهنگ منطقه خواهد داشت و امیدواریم که با ورود به گام دوم، بشاگرد به مرور قطب فرهنگی و تربیت نیروی انسانی انقلابی جنوب شرق کشور تبدیل شود.

 

وی همچنین گفت: متن مشروع و کامل و نهایی گام دوم در بشاگرد با تلاش نخبگان شهرستان تدوین خواهد شد تا با نقشه راه مدون و دقیق‌تری کارها را پیش‌ببریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار