تابناک-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کسانی که اصرار به سند 2030 و اجرای آن در آموزش و پرورش را دارند باید کنار بروند و بزودی مدارس غیردولتی بی کیفیت در استان هرمزگان تعطیل خواهند شد
کد خبر: ۱۰۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 12 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی این وزارتخانه اظهار کرد: امروز در جریان سفر به استان هرمزگان فرصتی فراهم شد تا دیداری با استاندار هرمزگان داشته باشم و بسیار خوشحالم که این استان دارای چنین استاندار فهیم و آگاهی نسبت به مسائل و موضوعات آموزش و پرورش است و لوح تقدیر وزیر آموزش پرورش را نیز بواسطه اقدامات خوب ایشان در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی، ایجاد زمینه برای حمایت و همکاری دستگاه‌ها، صنایع و مراکز صنعتی از آموزش و پرورش و ایجاد هنرستان در مجاورت صنایع مختلف را به وی تقدیم کردیم.

 

توافق با اتاق بازرگانی برای ساخت هنرستان تجارت

 

وی با بیان این که توافق شده تا اتاق بازرگانی بندرعباس یک هنرستان ویژه در زمینه رشته‌های مرتبط در زمینه تجارت و بازرگانی و ... در بندرعباس بسازد، افزود: با دستور استاندار هرمزگان یکی از هنرستان‌های جدید الاحداث استان نیز در یکی از ساختمان‌های استانداری ایجاد شده که نشانه خوبی در زمینه رشد و بالندگی آموزش در افق آینده استان است.

 

پوشش تحصیلی در کیش و قشم به 100 درصد می‌رسد

 

محمودزاده ادامه داد: در دو منطقه آزاد قشم و کیش نیز با توجه به کمبود فضای آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای با آقای سعید محمد مشاور رییس جمهور امضا شده که بستر همکاری‌های مشترکی به منظور توسعه زیرساخت‌های فنی لازم تا رساندن پوشش تحصیلی به 100 درصد در این دو منطقه خواهد بود.

 

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، هنرستان‌های ویژه فنی و کار و دانش در این دو منطقه آزاد با رویکرد آمایش سرزمینی ایجاد می‌شود.

 

20 هزار مدرسه غیردولتی در کشور فعال هستند

 

وی همچنین اضافه کرد: 20 هزار مدرسه غیردولتی در کشور فعالیت دارند که 240 هزار همکار فرهنگی در آنها مشغول خدمت به دو میلیون دانش‌آموز هستند و لذا امسال برای توانمندسازی همکاران‌مان در مدارس غیردولتی مبلغ 8 میلیارد تومان برای آموزش ضمن خدمت اختصاص داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار