تابناک-معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اعلام کرد: در بازرسی گسترده یکروز گذشته، تاکنون 14 پرونده تخلف روغن در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 10 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ با تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر رصد کامل چرخه تولید روغن، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بهره گیری از مجموعه های همکار، بازرسی گسترده ای در سطح استان انجام داد.

عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: 550 نفر در طرح بازرسی کالا و خدمات یکروزه در سطح استان هرمزگان فعالیت کردند. 

وی تصریح کرد: در این بازرسی ها، علاوه بر کالا و خدمات، نسبت به کالاهای مورد نیاز مردم توجه ویژه ای شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان ضمن اشاره به گستردگی بازرسی روز گذشته و ثبت آنها در سامانه سیمبا افزود: از مهمترین کالاهای بازرسی شده در این طرح، روغن خوراکی بود که تاکنون 14 پرونده به ارزش ریالی بیش از 4 میلیارد و 864 میلیون ریال در سیستم ثبت و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی افزود: واحدهای صنفی که از عرضه روغن به مردم امتناع می کردند، ضمن تذکر نسبت به تشکیل پرونده اقدام شد.

پیروی منش با اشاره به اهمیت دقت مردم در خرید و دریافت فاکتور از فروشندگان، اظهار داشت: شهروندان با دقت بیشتری نسبت به خرید اقدام نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از امتناع از عرضه کالا، اختفاء کالا، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و... را به سامانه تلفنی 124 اعلام نمایند تا همکاران در اسرع وقت در محل حاضر شده و رسیدگی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار