تابناک-از صبح امروز فعالیت سامانه بارشی جدید در هرمزگان آغاز شده اما در همین شرایط هم فعالیت جهادی نیروها و ادوات و تجهیزات سنگین قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در منطقه سیل‌زده میناب حضور دارند و خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 16 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان  از صبح امروز سامانه جدید بارشی در استان هرمزگان وارد شده و آن گونه که اعلام شده به مدت چهار روز مناطق مختلف استان را در بر خواهد گرفت.

این بارش‌ها در شرایطی به وقوع می‌پیوندد که در دو هفته گذشته نیز بارش‌های سیل‌آسا سبب از بین رفتن اسباب و وسایل زندگی بسیاری از مردم شرق استان هرمزگان شد و خسارات زیادی نیز به بخش کشاورزی وارد شد.

از همان لحظات ابتدایی نیروهای جهادی و بسیجی در منطقه حضور یافته و خدمات پس از سیل را به مردم ارائه کردند و در بحران یاری‌رسان مردم شدند.

این خدمات همچنان ادامه دارد و نیروها و ادوات و تجهیزات سنگین قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه به این منطقه اعزام شده و در حال ارائه خدمات به مردم هستند، این خدمات‌دهی با وقوع بارش شدید باران نیز همچنان ادامه دارد تا بخشی از رودخانه لایروبی شده و سیل به منازل مردم وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار