مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خبر داد:
تابناک-بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی فصل گذشته تیم شهرداری بندرعباس پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 14 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان فرامرز عیانی مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: با پیگیری های که انجام دادیم بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی سال های گذشته تیم شهرداری بندرعباس پرداخت شد.
وی بیان داشت : با حمایت های شهردار، شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تاکنون نزدیک‌ ۳۰ درصد از قرارداد های بازیکنان و کادر فنی این فصل هم پرداخت شده است.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس همچنين گفت: یکی از دغدغه های هر ساله تیم گرفتن بلیط های پرواز بود که با راهکاری که اندیشیدم و قرار دادی که با شرکت هواپیمایی خواجه عطاء سیر به مدیریت سیروس جمالی زاده بسته ایم این مشکل برطرف شد و از این به بعد تمامی بلیط های پرواز تیم توسط این شرکت هواپیمایی تهیه خواهد شد.
فرامرز عیانی بیان داشت: عملکرد فعلی تیم نسبتا خوب است اما باید بهتر باشد تا بتوانیم دل هوادران خود را شاد کنیم و امید داشته باشیم این فصل راهی لیگ بشویم.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: تاکنون با یک بازی کمتر با ۱۴ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی ایستاده ایم و اگر موفق شویم این دو بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم می توانیم در نیم فصل جز تیم های بالای جدول رده باشیم.
عیانی در پایان از همراهی و همدلی نوبانی شهردار، اعضای شورای شهر،  رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و مجموعه شهرداری با تیم تشکر کرد.و گفت : امیدوارم در پایان فصل شرمنده هوادران خود نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار