تابناک- رئیس جمهور دقایقی قبل در چهاردهمین سفر استانی خود وارد استان هرمزگان شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 13 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل در چهاردهمین سفر استانی خود و با استقبال رسمی مقامات استانی وارد بندرعباس شد.

رئیس جمهور در این سفر و پس از مراسم استقبال، 3 بازدید سرزده و میدانی از مناطق مختلف استان هرمزگان خواهد داشت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردمی قرار خواهد گرفت.

آیت الله رئیسی در این سفر و از ساعت 15 نشستی با نخبگان، علما، روحانیون و افراد شاخص استان در سالن ندسا خواهد داشت، پس از این نشست، جلسه شورای استان هرمزگان تشکیل و وزرا گزارش سفر خود به اقصا نقاط استان را ارائه و مصوبات سفر را مطرح خواهند کرد.

روز جمعه نیز قرار است رئیس جمهور در جزیره قشم حاضر شده و ضمن بازدید از پروژه‌های این شهرستان، پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود. 

 

گفتنی است برخی از وزرای دولت همچون صمت، تعاون، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، وزیر کشور و وزیر بهداشت رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و بازدید میدانی از شهرستان‌های استان خواهد داشت.

 در این سفر وزرای اقتصاد، وزیر بهداشت، وزیر کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، وزیر نیرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه روستای ریاست جمهوری، معاون امور زنان رئیس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر، معاون اجرایی و سرپرست نهاد و وزیر ورزش، رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار