تابناک-نشست فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری هرمزگان به ریاست محمد گلستانی سرپرست اداره کل حوزه استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 11 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان در این نشست که با حضور کلیه اعضاء برگزار شد، عملکرد دستگاه های عضو در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده مورد بررسی قرار گرفت.

محمد گلستانی سرپرست اداره کل حوزه استاندار در این نشست با تاکید بر ایجاد هماهنگی و آمادگی لازم برای مقابله با اثرات بحران احتمالی ناشی از سامانه بارشی هفته آینده و هفته های آتی، گفت: تمامی ماشین آلات دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران احتمالی باید بروز رسانی و مهیای خدمات رسانی شوند.

وی افزود: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز سال های گذشته در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست اداره کل حوزه استاندار هرمزگان عنوان کرد: فرمانداران سراسر استان، فردا سه شنبه باید نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران را برگزار و مصوبات ابلاغی ستاد مدیریت بحران با حضور وزرای کشور و نیرو را عملیاتی کنند.

وی همچنین با تاکید بر اجرای دستور العمل احتیاطی فصل سرما که در مهرماه سال جاری توسط اداره کل مدیریت بحران ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: حضور مسوولان در بین مردم، حین و بعد از بروز حوادث یک ضرورت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار