تابناک-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: دستور ویژه قضایی برای برگزاری دومین مزایده بزرگ فروش خودروهای رسوبی در پارکینگ های مواد مخدر استان هرمزگان صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 19 December 2021

به گزاش تابناک همزگان مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم توجه ویژه به صیانت از بیت المال و نامه دادستان کل کشور در خصوص مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته، دستور ویژه قضایی برای برگزاری دومین مزایده بزرگ جهت تعیین تکلیف صدها وسیله نقلیه توقیفی رسوبی در پارکینگ های موادمخدر استان هرمزگان که با توجه به شرایط جوی در معرض تخریب و تضییع قرار گرفته اند، صادر شده است.

وی ادامه داد: این مزایده تحت نظارت دستگاه قضایی برگزار می شود و در نتیجه آن موجودی تمامی پارکینگ های مواد مخدر در استان هرمزگان بروز خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این مزایده ۳۵۰ دستگاه خودروی موضوع پرونده های مواد مخدر فروخته می شوند، تصریح کرد: دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است.

قهرمانی همچنین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان هرمزگان عنوان کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار