تابناک-پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج ، مراسم پیاده‌روی خانوادگی در روستای «سیرمند» شهرستان حاجی آباد و با حضور مردم این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 03 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در این مراسم اظهار کرد: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است که طی ۴۲ سال از تشکیل آن هر وقت بسیج ورود کرده است به بهترین نحو کار را انجام داده است.
وی افزود: فرهنگ بسیجی یعنی کار بدون انتظار توقع مادی ، لذا کل دنیا به فرهنگ بسیج غبطه می‌خورند.
وی افزود: امروز هم در راستای ایجاد فضای شور و نشاط به جامعه شاهد برگزاری پیاده روی خانوادگی با همکاری بخشداری،دهیاری،شورا،اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بودیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این همایش با هدف تقویت روحیه شور و نشاط همگانی برگزار شده و در ایام و مناسبت‌های ملی نیز شاهد همچنین برنامه‌هایی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه ، سلامتی و توانایی جسمانی از نعمت های الهی است،تاکید کرد،پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است کم تحرکی ما در همه حال باعث بیماری و کسالت می شود و ورزش باعث جلوگیری از انواع متنوع بیماری ها شده و کسانیکه در سنین کودکی و نوجوانی ورزش نمی کنند در میانسالی به بیماری های مختلف مبتلا می شوند.
در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تشکر از حضور مردم در این همایش گفت: جوایز این برنامه شامل دوچرخه، چرخ خیاطی،لوازم ورزشی،لوازم التحریر و کارت هدیه با همکاری مسئولین روستا و شهرستان تهیه شده و در پایان برنامه به افراد به قید قرعه اعطاء میگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار