تابناک-پس از دو سال خاموشي المان بندر عباس بر پهنه نيلگون خليج فارس به همت شهرداري منطقه سه روشن شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 03 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،با تلاش و كوشش شهرداري منطقه سه بندرعباس المان بندر عباس بر پهنه نيلگون خليج فارس روشن شد. 

 

اين المان كه مدت دو سال در شب هيچ روشنايي و نوري نداشت به همت شهرداري منطقه سه تعمير و نوراني شد. 

 

استفاده از ظرفيت المانهاي سطح شهر براي زيبا سازي منظر شهري از اهداف مهم شهرداري ها مي باشد بر همين اساس اين المان كه در دوسال گذشته خاموش بود با همراهي و همكاري شهرداري منطقه سه بار ديگر روشن شد. 

 

شهروندان گرامي بايد در نگهداري و حفظ تلاشهاي مجموعه شهرداري همراه باشند تا بتونيم از همه ظرفيت هاي ايجاد شده بهره و استفاده لازم را در راستاي زيبا سازي شهر بندر عباس ببريم. 

 

نگهداري المان هاي سطح شهر با همراهي شهروندان گرامي ميسر خواهد شد زيرا داشتن شهري زيبا فقط با مشاركت مردم در همه عرصه ها مسير مي باشد. 

 

المان بندر عباس كه به عنوان نماد شهر. بندر عباس ايجاد شده يكي از زيباترين المانهاي شهر است كه جلوه زيباي را به ساحل شهر بندر عباس داده است. 

 

ما بر اين باور هستيم كه شهر زيبا و دوست داشتني با شهروندان با فرهنگ و مسوليت پذير زيبا تر خواهد شد فضاي شهري معرف فرهنگ و هويت شهر مي باشد و المانها نقش بسزايي در اين امر مهم دارند. 

 

محافظت و نگهداري از المانها علاوه بر انعكاس زيبايي هاي بصري شهر مي تواند همواره بر زيبايي هاي شهر بيفزايد شهروندان گرامي بايد در اين مسير با مجموعه شهرداري همكاري لازم را داشته باشند. 

 

المان شهر بندر عباس يكي از زيباترين و پر طرفدارترين المانهاي شهر است كه فضاي ساحل را متحول كرده است.

 

انتهای پیام /

 

برچسب ها: المان ، بندرعباس ، ساحل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار