تابناک-در ادامه روند برگزاری دیدارهای مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، یکصد نفر از شهروندان، مطالبات خود را با علی صالحی مطرح نمودند.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 27 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و در نخستین روزهای آذرماه ۱۴۰۰، جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد و ۱۰۰ نفر از شهروندان ضمن ملاقات با علی صالحی و معاونین او، مطالبات خود را با آنها مطرح نمودند.

 

در جریان این دیدار مردمی که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، در خصوص هر مورد دستورات لازم صادر شد.

 

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات مردم در چارچوب قانون، اقناع شهروندان با گفتگو و همچنین افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی، مهمترین اهداف مسئولین دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی است.

 

متقاضیان دیدار مردمی و مراجعین دستگاه قضایی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: dadhrm.ir با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان هرمزگان ملاقات نمایند و از نزدیک مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار