حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی :
تابناک- نشست علما و روحانیون مساجد حوزه شهید رایکا همزمان با اولین روز هفته بسیج توسط حوزه شهید رایکا در الشهدای بندرعباس برگزار گردید .
کد خبر: ۱۰۱۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 21 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،در ابتدای این مراسم که با حضور طلاب و روحانیون بسیجی ، خانواده شهدا ، مسئولین و جمعی از بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد سرهنگ ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت :

هفته بسیج یادآور رشادت های بسیجیان عزیز ما در دوران دفاع مقدس است .

 

ماندگاری بیان کرد : بسیجیان گردان های بیت المقدس ، گردان‌های عاشورا و کوثر و همه بسیجیان اکنون آمادگی آن را دارند که در همه زمینه‌ها خدمتگزار مردم عزیز باشند.

 

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج گفت: آن روزی که حضرت امام (ره) سنگ بنای بسیج را گذاشتند خیلی ها فکر می‌کردند که امام بسیج را برای مقابله گروه‌های تجزیه‌طلب یا اینکه برای مدیریت جنگ بنا نهاده است ولی امام اهداف بلندتری را نسبت به تاسیس بسیج می‌دیدند .

 

   در ادامه پولادی شاخصه های یک بسیجی را این گونه برشمردند : 

 

دغدغه‌مندی ، احساس مسئولیت ، اخلاص ، خدمت صادقانه ، تکلیف‌گرایی ، بصیرت به معنای تشخیص صحیح و به موقع در کنار اقدام صحیح و به موقع ، ایثار و از خودگذشتگی ، امید و نشاط ، مؤمن به اهداف انقلاب و «بی‌تکلف» است و بدون تعارف ، این ویژگی‌ها مختصات انسان کامل برای سربازی امام زمان (عج) و تشکیل جامعه الگوی مهدوی است.

 

و در نهایت پولادی تصریح کرد :

جامعه اسلامی بسیجی را با سه رکن «تفکر بسیجی»، «روحیه بسیجی» و «رفتار بسیجی» می‌شناسد و عملکرد بسیج متأثر از این سه رکن است.

 

و در پایان این مراسم نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای پایگاه الشهدا بمناسبت هفته بسیج افتتاح شد .

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار