تابناک-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری مدیرعامل یکی از شعبات موسسه منحل شده ثامن بندرعباس که اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع به مبلغ بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 03 November 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، سردار " غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس هرمزگان مبنی بر تخلف در یکی از موسسات اعتباری منحل شده استان ، با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی هرمزگان انجام گرفت محرز شد مدیرعامل یکی از موسسات قرض الحسنه ثامن که از سال ۹۴ این موسسه منحل گردیده ، در زمان تصدی سمت خود اقدام به اختلاس، تحصیل مال غیرمشروع و کلاهبرداری کرده است.

سردار جعفری اذعان داشت: با اقدام‌ اطلاعاتی و شگردهای هوشمند و نوین پلیسی مشخص شد نامبرده با سوء استفاده از جایگاه شغلی، سندسازی و سوء استفاده از اسناد و مدارک مشتریان و تشکیل پرونده‌های صوری، مبلغی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال اختلاس کرده ‌است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اسناد و مدارک با هماهنگی قضایی، متهم دستگیر و در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده جهت ادامه روند قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه تحقیقات گسترده در خصوص این پرونده و شناسایی سایر همدستان و عاملان اختلاس به صورت ویژه در دستور کار پلیس هرمزگان قرار دارد، اظهار داشت: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن تمامی زوایای این پرونده، مراتب متعاقبا به اطلاع شهروندان فهمیم استان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار