تابناک-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموش و پرروش هرمزگان از آغاز جشن قرآن آموزی ۵۰ هزار و چهارصدو هفتاد نفر دانش آموزان کلاس اول دراستان هرمزگان به دو روش حضوری و مجازی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 23 October 2021

۵۰ هزارو چهارصدوهفتاد نفر  دانش آموزان کلاس اول درهرمزگان آغاز قرآن آموزی را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ حوریه حاجی زاده با اعلام این خبر افزود: جشن قرآن با هدف آشنایی با این کتاب آسمانی و تعالیم آن و همچنین تقویت ایمان واعتقاد دانش آموزان در ۲ هزارو یکصدو چهل و یک مدرسه برگزار شد.

 

وی با اشاره به ویژگی کتاب قرآن دانش آموزان پایه اول ابتدایی بیان داشت: این کتاب به آموزش روخوانی آیه های کوتاه، ساده ومفاهیم قرآنی می پردازد.

 

حاجی زاده همچنین با تاکید بر اینکه قرآن کرامت ، حرمت و حکمت دارد، خطاب به اولیای دانش آموز پایه اول گفت : عمل به آموزه های قرآن راه سعادت بشری است چرا که این کتاب آسمانی برنامه زندگی است و باید به دستورات خدا عمل کنیم و الگوی خوبی برای فرزندان خود باشیم .

 

این مسوول با تاکید بر ضرورت آشنایی کودکان با آموزه های قرآنی و کاربرد آن در زندگی افزود: هدف از برگزاری این جشن تعمیق ارزش ها، انس و آشنایی دانش آموزان با قرآن با ایجاد خاطره ای شیرین از آغاز آموزش رسمی قرآن است.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاوت آیات قرآن و آموزش مفاهیم دین مبین اسلام اگر از دوران ابتدایی آغاز شود تاثیر بسیار عمیقی در رشد و تعالی دانش آموزان ایجاد می کند.

 

حاجی زاده در پایان ضمن برشمردن آثار و نتایج قرائت قرآن و درک مفاهیم آن در زندگی انسان ها گفت: علاوه بر قرائت، معرفت و شناخت حقیقی قرآن تاثیر بسیار ژرفی در زندگی و منش فرد خواهد داشت و انتظار می رود همه دست اندرکاران به ویژه معلمان و اولیا به اهداف برنامه درسی قرآن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار