رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:
تابناک-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طرح جدایی پارسیان از هرمزگان و اتصال آن به استان فارس، طرحی بود که در دولت قبل مطرح و از جمله تصمیمات غیرکارشناسانه ای است که می بایست دولت جدید در این زمینه ورود نکند.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 20 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فاطمه جراره رئیس شورا در دهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس در مورد جدایی پارسیان از هرمزگان گفت: طی چند روز گذشته مردم شریف استان هرمزگان نگرانی هایی را در خصوص جدایی پارسیان از استانمان عنوان کردند که از رئیس جمهور محترم و هئیت دولت درخواست داریم با اقدام لازم آرامش را به مردم خونگرم هرمزگان بر گردانند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه بیان کرد: طرح جدایی پارسیان از هرمزگان و اتصال آن به استان فارس، طرحی بود که در دولت قبل مطرح و از جمله تصمیمات غیرکارشناسانه ای بود که می بایست دولت جدید در این زمینه ورود نکند لذا مردم استان ثابت کرده اند که ذره ذره استان هرمزگان از جاسک تا پارسیان متعلق به هرمزگان عزیز است.

 

فاطمه جراره عنوان کرد: از تلاش و زحمات بانوان خانم سلطانی زاده و زینلی که به نمایندگی از کلیه بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در این جلسه حضور بهم رساندند قدردانی میکنم لذا برای هفتمین سال پی در پی به مقام قهرمانی لیگ برتر کشور دست پیدا کردند.

 

جراره در پایان گفت: یکی از دغدغه های اصلی بانوان ورزشکار در شهر بندرعباس عدم وجود مدرسه فوتبال ساحلی است که شهرداری و ادارات متولی باید در زمینه احداث مدرسه فوتبال ساحلی اقدام کنند و با پتانسیلی که در بانوان هرمزگانی وجود دارد حتی شاهد پیشرفت های بیشتری هم از سوی آنها خواهیم بود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار