تابناک-هرمزگان نه یک وجب کمتر و نه یک وجب بیشتر شعار نیست اعتقاد مردم است.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 20 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی هیچ هرمزگانی در بدنه دولت نبوده است.

 

فریده عامری سیاهوئی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در دهمین جلسه علنی شورا گفت: قبل از اینکه تذکرات خودم را درباره مسائل و مشکلات حوزه شهر بندرعباس عرض نمایم ، ابراز نگرانی جدی خودم و اعضا را درخصوص مسئله انتزاع بخشی از هرمزگان اعلام میکنم.

 

وی ادامه داد: هرمزگان نه یک وجب کمتر و نه یک وجب بیشتر شعار نیست ، اعتقاد مردم است.

 

فریده عامری بیان کرد: در صورتی که چند مدت قبل رتبه اول فلاکت در کشور نصیب هرمزگان گردید توقع می رفت که دولتمران برای این مسئله آستین همت را بالا زده و چاره اندیشی نمایند نه آنکه مصوبه پر از اشکال سالهای قبل را مجددا مطرح کنند.

 

وی گفت: هر زمان در رابطه با رتبه اول فلاکت هرمزگان در کشور و رتبه سوم بیکاری هرمزگان در کشور و رتبه پنجم فقر هرمزگان در کشور چاره اندیشی انجام شد بعد راجع به این مصوبه های  تفرقه انداز صحبت کنید.

 

عضو شورای ششم شهر بندرعباس بیان کرد: در بسیاری از استان ها دریا وجود ندارد اما راه آن دست درازی به جغرافیای استان همسایه نیست لذا باید مسیر سرمایه گذاری را هموارتر کنید. ما هم در هرمزگان برف نداریم اما هیچ وقت به دنبال الحاق سپیدان به هرمزگان نخواهیم بود.

 

عامری گفت: نباید بگذاریم مردم نجیب ، مظلوم و دریا دل هرمزگان بیشتر از این احساس نا امیدی و یاس کنند ، ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذاشته است و  هیچ دولتی وزیر هرمزگانی نداشته و حتی معاون وزیر هم نداشته ایم ، در صنایع و مناطق آزادمان که تا خرخره مدیر پروازی منصوب کرده اند.

 

وی اظهار کرد: اگر بر نداشته هایمان مرحمی نیست خواهشا به داشته هایمان دست نزنید، وجب به وجب هرمزگان ناموس ماست، انشالله رئیس جمهور محترم زودتر به هرمزگان سفر کنند و یکبار برای همیشه پرونده این مصوبه ننگین را خاتمه دهند.

 

این عضو شورا در ادامه با تذکر به شهردار بندرعباس گفت: باید هر چه زودتر تکلیف تیم مدیریتی شهرداری معلوم گردد.

 

فریده عامری عنوان کرد: اقلیم شهر بندرعباس و پتانسیل هایی که در همجوار بودن دریا وجود دارد، ضروری است تاسیس هرچه زودتر سازمان ساحل در دستور کار قرار گرفته لذا این موضوع در برنامه های شهردار محترم هم بود که به بحث اشتغال و رونق گردشگری کمک شایانی خواهد کرد.*

 

وی در پایان تذکر دوم خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد و گفت: شما افتخار آفرینی اخیر تیم فوتبال ساحلی بانوان را دیده اید پس لازم است برای تداوم کسب این قهرمانی ها از بانوان پر افتخار حمایت بیشتری کنید و زمینه را برای حضور سایر تیم های بانوان در لیگ های کشوری فراهم سازید.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار