مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان خبرداد:
تابناک-مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان گفت: المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه امسال در ۲۲ رشته برگزار می شود و ۶۴۸ نفر از آقایان و ۴۳۳ نفر از بانوان ورزشکار به این رویداد بزرگ ورزشی اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 18 October 2021

محمودرضا امیاری، در نشستی خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان به نام هفته  تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده و رویکرد برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان بر اساس شعار وزارت "ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی" است.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه ورزشی و اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این هفته در سراسر استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های ورزشی استان همه باید تلاش کنیم زمینه و بستر توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی آن را در استان فراهم کنیم و گام های بلندی را برای نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها برداریم.

امیاری عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، همایش و جشنواره های پیاده روی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف هیات های ورزشی، برگزاری جشنواره های ورزشی متناسب با گروه های سنی، برگزاری همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری و..... از جمله مهمترین برنامه های این هفته در سراسر استان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در بخش جوانان رشد خوبی داشتیم و در برخی شاخص ها رتبه های بسیار خوبی به دست آورده ایم. در حوزه بانوانان کارگروه های تخصصی، رشته های مختلف تشکیل شده و در راستای استعدادیابی که مهمترین اصل در توسعه ورزش استان است، فعالیت های خوبی در حال انجام است.

المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه در ۲۲ رشته برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد: المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه امسال در ۲۲ رشته برگزار می شود و ۶۴۸ نفر از آقایان و ۴۳۳ نفر از بانوان ورزشکار به این رویداد بزرگ ورزشی اعزام می شوند. همچنین یادواره شهدای ورزشکار در هفته تربیت بدنی برگزار می شود و از پیشکسوتان و جانبازان این عرصه تجلیل به عمل خواهد آمد.

امیاری، تجلیل از همکاران و بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان و خیرین ورزشکار را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی دانست و عنوان کرد: هیئت همگانی ما در حال راه اندازی لیگ تندرستی در سطح استان است و قصد داریم با این اقدام شور و نشاطی در استان ایجاد کنیم.

وی در پایان از برگزاری جشنواره بومی محلی در جزیره هرمز خبر داد و اضافه کرد: بزودی جشنواره ای مشابه در سطح ملی در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار