دیدار نمایندگان هرمزگان با معاون رییس جمهور صورت گرفت؛
تابناک-نمایندگان هرمزگان در دیدار با معاون رییس جمهور با اشاره به تبعات مختلف منطقه‌ای ناشی از طرح مباحث مرتبط با الحاق و انتزاع، از حسینی خواستند تا نگرانی و دغدغه مردم استان را نسبت به این موضوع به رییس جمهور و دیگر ارکان دولت منتقل کند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ 16 October 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، احمد جباری، منصور آرامی و محمد آشوری سه نماینده هرمزگان ظهر امروز (شنبه 24 مهرماه) در دیداری با حسینی معاون رییس جمهور ضمن پیگیری مسائل و موضوعات استانی و ملی مرتبط با هرمزگان، با انتقاد از تلاش عده‌ای برای طرح موضوعی به حاشیه‌ رفته و غیرمنطقی در قالب الحاق و انتزاع که نگرانی و دغدغه جدی مردم هرمزگان را به دنبال دارد، خواستار انتقال دقیق این نگرانی‌ها به رییس جمهور و دیگر ارکان دولت شدند.

احمد جباری در توضیح مباحث مطرح شده در این نشست، عنوان کرد: به آقای حسینی معاون رییس جمهور در مورد تلاش برخی برای همراستا جلوه دادن دولت با انگیزه‌های سیاسی آنان در موضوعات منطقه‌ای هشدارهای لازم داده شد و به همراه آقایان آشوری و آرامی به تشریح و تبیین دلایل مخالفت مردم استان و نگرانی آنان نسبت به این موضوع پرداختیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان ادامه داد: فقدان مبنای منطقی در این طرح، نارضایتی و نگرانی مردم، ایجاد حس سرخوردگی، لطمه به همبستگی‌های قومیتی و منطقه‌ای و ایجاد تعارضات فرهنگی و اجتماعی این طرح از جمله محورهایی بود که در مورد آن توضیحاتی به معاون رییس جمهور داده شد.

جباری گفت: برخی با انگیزه‌های سیاسی به دنبال طرح این موضوع هستند چرا که اکنون تمام سواحل هرمزگان مهیای سرمایه‌گذاری‌های ملی و منطقه‌ای است و هیچ مانعی بر سر راه آن قرار ندارد و در عصری که مرز میان کشورها به سوی هم گشوده شده و بسترهای سرمایه‌گذاری‌های بین المللی مهیا شده برخی با طرح چنین موضوعات کوته بینانه‌ای، تنها انسجام منطقه‌ای را نشانه رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از آقای حسینی معاون رییس جمهور خواستیم تا زیاده‌خواهی عده‌ای معدود در استان فارس و تبعات اظهارنظرهای آنان پیرامون چنین موضوعاتی را به آقای رییس جمهور و ارکان دولت منتقل کنند تا مبادا با اظهارنظرهایی از درون دولت، موجبات نگرانی مردم استان فراهم شود.

تأکید بر پرهیز از ایجاد نگرانی و التهاب در مردم با طرح مبحث الحاق

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان همچنین با تقدیر از مواضع روشن، منطقی و دقیق آقایان آشوری و آرامی در این دیدار، گفت: دو نماینده دیگر استان نیز به دلیل حضور در مأموریت در این نشست حضور نداشتند اما مواضع یکدلانه‌ای در مجمع نمایندگان پیرامون این مبحث وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار