تابناک-عضو شورای شهر بندرعباس گفت: برخی مدیران شهرداری  با جاه طلبی و حب مقام به دنیا لابی گری و فشار توسط اعضای شورای شهر دنبال بقای خود هستند در حالی که به جای این کارها باید به دنبال پاسخگویی در برابر کم کاری های خود باشند.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 12 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، بندرعباس عیسی عباسی عضو شورای شهر بندرعباس در نهمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهارداشت: حدیثی از امام رضا علیه السلام است که در آن می فرمایند  برای خودنمایی و شهرت طلبی تلاش نکنید چرا که هرکس برای این امر تلاش کند خداوند او را به حال خود وا می گذارد.
وی افزود: در نطق قبلی اشاره به موضوع ضعف شدید شهر بندرعباس  در بحث حمل و نقل درون شهری و برون شهری داشتیم که متاسفانه با واکنش مناسبی از سوی مسئولین امر مواجه نشد.
عباسی بیان کرد: از شهردار بندرعباس تقاضا دارم با توجه به عقب ماندگی بندرعباس در این حوزه این نیاز اساسی شهر را که وضعیت فعلی آن هرگز در شان پایتخت اقتصادی کشور نیست را مورد بازبینی و پیگیری قرار دهند و در بحث حمل و نقل درون شهری و پایانه مسافربری جدید که ساخت آن به حال خود رها شده است را تعیین تکلیف کند.
عضو شورای شهر بندرعباس اذعان داشت: تذکر این هفته بنده با توجه به ابراز دغدغه های به جا توسط رسانه های دلسوز خطاب به برخی مدیران شهرداری است و به آن ها می گویم  با جاه طلبی و حب مقام به دنیا لابی گری و فشار آوردن توسط اعضای شورای شهر به شهردار جدید دنبال بقای خود نباشند و به جای آن به دنبال پاسخگویی در برابر کم کاری های خود باشند.

وی عنوان کرد: سالهای گذشته امکانات رفاهی موجود در اختیار شهرداری بندرعباس بسیار انحصاری در اختیار برخی افراد خاص و نورچشمی ها   قرار گرفته است و هیچ برنامه ریزی درستی برای استفاده همگانی و عادلانه همه پرسنل وجود نداشته است این موضوع باید به صورت عادلانه انجام شود و  اگر قرار است این روند ادامه پیدا کند کند باید کلیه امکانات رفاهی شهرداری بندرعباس برچیده شود.


عباسی تاکید کرد: در زمینه کمبود سطل زباله و چاله های عمیق سطح شهر از مسئولین می خواهم با مسئولیت پذیری قبل از گلایه مند شدن مردم نسبت رفع نواقص اقدام کنند.
وی در پایان با اشاره به پارک شهید دباغیان خطاب به مهندس خادم گفت: پارک‌شهید دباغیان چه شد؟آیا چیزی از این‌پارک مانده است؟ همه بخش های آن تجاری شده است و باید نسبت به  پارک شهید دباغیان جوابگو باشید.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار