جراره:
تابناک-رییس شورای شهر بندرعباس گفت: شورای اسلامی شهر بندرعباس مشکلی با تیم داری شهرداری ندارد و مصوبه ای نیز جهت ممنوعيت این امر نداشته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 12 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس؛ فاطمه جراره در سخنان پیش از دستور خود در نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: برخی حس کرده اند که اعضای شورای شهر با تیم داری شهرداری بندرعباس مخالف هستند در صورتی که اینچنین نیست و اعضای شورای شهر برای حمایت از تیم فوتبال ساحلی بانوان و آقایان قاطعانه یازده رای مثبت دادند.
وی افزود: هیچ نامه ای از شورا به فرمانداری جهت لغو تیم داری شهرداری بندرعباس ارسال نشده است و فقط یکی از خبرنگاران بر اساس سوالی که برایش پیش آمده بوده یا مستنداتی که نمی دانیم از کجا آمده است این موضوع را مطرح کرده بود.
جراره بیان کرد: تنها چیزی که به فرمانداری ابلاغ شده است مصوبات شورا است که همه مصوبات پس از تصویب به فرمانداری ارسال می شود.

وی تاکید کرد: درخواستی از هیأت های ورزشی به شورا در رابطه با نوع تیم داری شهرداری ارسال شده بود و طبق درخواست هیأت بسکتبال استان  برای پیشرفت و موفقیت بیشتر تیم بسکتبال شهرداری بنا شد که این‌ تیم به شرکت صنایع پشتیبان واگذار شود.
رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: ما مخالف تیم داری شهرداری بندرعباس نیستیم اما به دنبال تیم داری حرفه ای هستیم تا بتوانیم به نتایج مطلوب تری دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار