تابناک-دقایقی پیش با معارفه توسط وزیر کشور؛ مهدی دوستی کار خود را به عنوان استاندار در هرمزگان آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 11 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس صبح امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در بندرعباس و جلسه شورای اداری استان در تالار شهید آوینی آیین تکریم  فریدون همتی به عنوان استاندار سابق و معارفه مهدی دوستی به عنوان استاندار جدید هرمزگان برگزار شد.
علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ابتدای این مراسم اظهارداشت: تغییر مدیران و کارگزاران امری بدیهی است و امیدواریم این تغییرات موجب افزایش فضای دانش و بینش در هرمزگان باشد.

پایان کار همتی در هرمزگان/عصر
وی خدمت گذاری به مردم را برترین عبادت در دین مبین اسلام دانست و ضمن آرزوی توفیق برای استاندار سابق و جدید هرمزگان از مردم و خیل مشتاقانی که متقاضی حضور در آيين تکریم بودند به دلیل محدودیت های کرونایی و عدم امکان حضور آن ها معذرت خواهی کرد.
امام جمعه بندرعباس در این مراسم بر لزوم توجه به طرفیت های نیروی انسانی استان هرمزگان تاکید کرد و خواستار افزایش سهم جوانان هرمزگانی در مدیریت عالی و مدیریت میانی کشور شد.
او همچنین فریدن همتی را استانداری ریسک پذیر دانست که هرمزگان در از فضای سیاسی کاری دور کرد و برای مهدی دوستی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرده بر لزوم حمایت بر وی تاکید کرد.
احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با گلایه از برخی اظهارنظر ها و موضع گیری ها صحبت هایش را بر مبنای خرد جمعی دانست و از وفاق به وجود آمده بین نمایندگان هرمزگان ابراز خرسندی کرد.
وی همچنین قول شرف داد که مطالبه مردم هرمزگان مبنی بر استفاده از ظرفیت نیروهای مستعد بومی را در سطح کشور با جدیت دنبال کند. 
فریدون همتی نیز در این آیین گزارشی از عملکرد خود ایراد کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این مراسم  با بیان اینکه مطابق ثروت و ظرفیت های هرمزگان نباید در آن فقیر و بیکار وجود داشته باشد خواستار احصا الگوی حکمرانی مردم پایه در هرمزگان توسط دانشگاهیان شد و گفت: هرمزگان باید محل صدور توسعه و پیشرفت به دیگر نقاط کشور باشد.
نهایتا در پایان وزیر کشور ضمن اهدای لوح سپاس به فریدون همتی و تجلیل از او با اعطای حکم ریاست محترم جمهور مهدی دوستی را به عنوان استاندار هرمزگان معرفی کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار