تابناک- رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: هر نماینده هرمزگان در سطح یک وزیر هستند و هرمزگان ۵ وزیر در سطح کشور دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶ 11 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در آيين تکریم و معارفه استاندار هرمزگان با بیان آیه ۷۰ سوره احزاب و حدیثی از امیرالمؤمنین علی علیه السلام مبنی بر اینکه به پیمان کسانی چنگ بزنید که به پیمانشان استوار هستند؛ اظهارداشت: این آیه و حدیث فصل الخطابی برای مدیران و استاندار جدید است و حضور مدیران استانی در سطح ملی ان شاالله مدنظر وزیر محترم کشور باشد
وی ضمن معذرت خواهی از جو استان افزود: ما مهندس دوستی را نمی شناختیم و  رویه انتخاب استاندار  نپسندیدیم و با علم و اعتقاد به اینکه تمام انتصابات حق دولت است از باب مشورت آن چیز را که لازم بود را منعکس کردیم و هیچ جای قانون هم به ما نگفته است که باید در جلسه معارفه شرکت کنیم اما اخلاق و ادب حکم می کند که در این جلسه باشیم.
مرادی بیان کرد: شناخت ما در جلسه دیروز با آقای دوستی بیشتر شد؛ سطح هر نماینده هرمزگان در حد وزیر است یعنی هرمزگان ۵ وزیر دارد و اگر از ظرفیت آن ها در استان استفاده شود به نتایج مثبت دست خواهیم یافت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید کرد: ظرفیت استان بسیار بالا است و امیدواریم از نیروهای مستعد و بومی در استان استفاده شود؛ ارتباط نزدیک استاندار جدید با وزرا و رئیس جمهور باعث موجب شود که نگرانی های ما در استان مرتفع شود و در بحث مسئولیت اجتماعی پالایشگاه هایی داریم که بیش از ۱۵هزار میلیارد به دولت سود می دهند اما در مسئولیت های اجتماعی به حداقل ها اکتفا می کنند و این حق استان نیست که باید تصحیح شود.

وی عنوان کرد: آروزی مردم هرمزگان این بود که وفاقی بین نمایندگان استان اتفاق بیفتد و به برکت وزیر کشور این اتفاق افتاد اما چرا خیلی ها از این وفاق ناراحتند و به همکاران ما توهین می کنند؛ خدا را شاهد می گیریم که همکاران ما تمام تلاششان را برای به کارگرفتن نیروهای استان در سطح ملی انجام داده اند.
مرادی با اشاره به توئیتی که بر علیه اش منتشر شده بوداز فریدون همتی استاندار هرمزگان دفاع کرد و گفت: عامل فلاکت و بدبختی این استان شخص آقای روحانی است و توهین ها در توئیتر غیرقابل باور است. 
رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: همه نمایندگان بخاطر اینکه از وضعیت بغرنج خلاص شوند به دولت آیت الله رئیسی کمک کردند و این حمایت در جهت انجام کار بهتر است و هر جا که ایرادی باشد گلایه و اعتراض حق نماینده مردم است و ما باید از حقوق مردم دفاع کنیم.

هر نماینده هرمزگان در سطح یک وزیر هستند و هرمزگان ۵ وزیر در سطح کشور دارد

مرادی بیان کرد: در بحث توسعه سواحل مکران نباید حق استان ضایع شود و ظرفیت در مرکزیت جاسک توسعه یابد و همچنین توسعه جزایر هم باید با رویکرد گردشگری ادامه پیدا کند و ظرفیتی که در حوزه فولاد داریم یک ارزش افزوده است.

وی ادامه داد: ما الان وضعیت کشتی سازی مان نا به سامان است و بعد از جابه جایی مدیرعامل بلاتکلیف هستیم و چندین ماه است نیروهای مجموعه حقوق نگرفته اند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: به آموزش و پرورش در استان توجه ویژه داشته باشید؛ یزد همه ساله نفرات برتر در کنکور دارد اما ما نداریم؛ استان ما در سرانه تخت های بیمارستانی از نُرم کشوری ۵۰ درصد پایین تر هستیم و در بحث ورزش و جوانان باید توجه شود و در بحث بافت های فرسوده حتما باید نگاهی به محلاتی مانند دوهزار، چاهستانی ها، فرودگاه قدیم و ... انجام شود.
مرادی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های نیروهای اهل سنت تاکید کرد: این قول شرف را به تمام مردم هرمزگان می دهیم مطالبه مردم را در تمام عرصه دنبال کنیم.

هر نماینده هرمزگان در سطح یک وزیر هستند و هرمزگان ۵ وزیر در سطح کشور دارد
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار